Anugerah Ilahi

Anugerah Ilahi

Labels

AINUDDIN (13) ANNIVERSARY (2) APA2 AJE (6) BABY (8) Buah (1) CHATROOM (1) CONTEST (3) EBM (2) ENGAGEMENT (1) FRIENDS (2) Halfest (1) HOBBIES (3) Info (1) JALAN2 (5) KAMI (29) MAKAN2 (9) MASAK2 (8) New Life (4) PREGGY (9) Racun (1) RAMADHAN (1) Refleksologi (1) SABAR (1) Solid Food (1) UBATHATI (3) WEDDING (1)

Followers

Wednesday, February 2, 2011

Cute Baby with a Book Contest

Salam semua..

Agaknye dah terlambat kah kami nak join ni??? xpela,join je la,sebab picture dah ada kan..cume masa xmengizinkan,tapi hope still boleh terima lagi..huhu join ape? join contest cute baby with a book! hehe 
Sape nak tahu syarat2nya kat sini yerk atau click banner bawah ni..=)


Contest ini adalah contest pertama yang dianjurkan oleh Notre Belle Histoire bersama My Genius Baby Qarissa, Dengan ini nak tag : kak ina,nik sima =)

Ok,ni die gambar Ainuddin with a book! enjoy!

-
-



-

 Nama : Ainuddin Alhadif  b. Hasnol Harith
Tarikh lahir : 30 Ogos 2010

"Saya mahu memenangi hadiah utama kerana tugas seorang ibu untuk mendidik anak anak tidak pernah mudah bagi saya,oleh itu saya perlukan bimbingan dari seminar ECE,saya perlukan bantuan dari produk pendidikan dan permainan dari GBOB yang sangat sesuai untuk perkembangan otak dan fizikalnya..Dengan wagian dari PFA pula,saya bertambah yakin,hasrat  untuk melihat anak anak membesar dengan perkembangan yang maksimum tercapai! Semoga ia dapat memberi panduan pada saya supaya lebih berilmu  dan kreatif dalam mendidik anak anak,sekaligus melahirkan anak anak yang genius! thank you!"


Terima Kasih penaja :- Genius Baby on Board & PatiPerfume. 

2 comments:

  1. salam terjah..lulus & good luck dear..thanks coz join contest ini..

    ReplyDelete
  2. wah..kusyuk nye ainudin membaca..ni da besar jadi budak pandai ni.he

    gud luck!

    ReplyDelete